alperengnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam
bir şeyi yanlış söylemiş olabilim , avrupa birliği ile gümrük anlaşması vardı , belki vergisiz alırsın , ürünü alınca yazarsınız

Ben genelde çinden alışveriş yaptığım için deneyimlerimi yazdım.