Webloy adında bir blog sitem var ve maşallah günden güne iyiye gidiyor. Google news'de varız, Adsense var (şükür), alexa güzel, arama motorlarında indexlerim çok iyi ve Analytics üzerinden kontrol ettiğimde; Görüntülenme: +13K, Etkinlik: +27K'yı geçti.
DA/PA Puanım: 13/25
Serp Rank: 20
Blog adresim: webloy.net
Arkadaşlar sosyal medyalar da (Facebook ve İnstagram) reklam versem nasıl bir tepkime alırım? Benim avantajlarım ve dezavantajlarım neler olur?
Yorum yapan arkadaşlara r10+ verilecektir
)