• 29-12-2021, 13:44:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba,
    Webloy adında bir blog sitem var ve maşallah günden güne iyiye gidiyor. Google news'de varız, Adsense var (şükür), alexa güzel, arama motorlarında indexlerim çok iyi ve Analytics üzerinden kontrol ettiğimde; Görüntülenme: +13K, Etkinlik: +27K'yı geçti.

    DA/PA Puanım: 13/25
    Serp Rank: 20

    Blog adresim: webloy.net

    Arkadaşlar sosyal medyalar da (Facebook ve İnstagram) reklam versem nasıl bir tepkime alırım? Benim avantajlarım ve dezavantajlarım neler olur?
    Yorum yapan arkadaşlara r10+ verilecektir
  • 29-12-2021, 14:04:22
    #2
    Hocam sitede yazıya girdiğimiz zaman sürekli hey senn diye uyarı çıkıyor.Seo anlamında eksi.Çünkü seo kullanıcı kolaylığıdır.
  • 29-12-2021, 14:19:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    G4G adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sitede yazıya girdiğimiz zaman sürekli hey senn diye uyarı çıkıyor.Seo anlamında eksi.Çünkü seo kullanıcı kolaylığıdır.
    Evet. Onu şimdi kurdum hocam da kaldıracağım hemen Hatta kaldırdım
  • 29-12-2021, 14:37:51
    #4
    Sosyal medyaya değilde ads girsen daha iyi. Ayrıca eski teman daha iyiydi
  • 29-12-2021, 14:45:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal medyaya değilde ads girsen daha iyi. Ayrıca eski teman daha iyiydi
    Ads'de pek kazanacağımı sanmıyorum hocam. Sürekli instagram ve facebook'a bakan insanlar var her boş anında (örn.: ben )