depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal medyaya değilde ads girsen daha iyi. Ayrıca eski teman daha iyiydi
Ads'de pek kazanacağımı sanmıyorum hocam. Sürekli instagram ve facebook'a bakan insanlar var her boş anında (örn.: ben )