Arkadaşlar merhaba,
Webloy adında bir blog sitem var ve maşallah günden güne iyiye gidiyor. Google news'de varız, Adsense var (şükür), alexa güzel, arama motorlarında indexlerim çok iyi ve Analytics üzerinden kontrol ettiğimde; Görüntülenme: +13K, Etkinlik: +27K'yı geçti.

DA/PA Puanım: 13/25
Serp Rank: 20

Blog adresim: webloy.net

Arkadaşlar sosyal medyalar da (Facebook ve İnstagram) reklam versem nasıl bir tepkime alırım? Benim avantajlarım ve dezavantajlarım neler olur?
Yorum yapan arkadaşlara r10+ verilecektir