merhaba.
üni sınavına hazırlanıyorum.
meslek lisesinde okuyorum
sizce açığa geçmeli miyim?
geçenler var mı?
açık öğretime geçmeli miyim?
20
●212
- 27-12-2021, 22:17:14bir hesabı iki kişi kullanamaz bilginiz olsun ban is coming...
- 27-12-2021, 22:20:22Geç Hocam Okula Gidiyoruzda Ne ÖğreniyoruzMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

4 Ocakta Açık Lise Kayıtları Başlıyor Ben Kaydolacağım - 27-12-2021, 22:23:01hedefim hukukefekaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haftada 3 gün stajım var
meslek lisesinde bölümüm makine ve meslekle hiç alakam yok
açıkcası yok yazılmamak için gidiyorum boş
neden oraya gittin demeyin,uzun hikaye
sadece şunu diyeyim
istedikleriniz doğrultusunda okuyun hocam - 27-12-2021, 22:26:59bu yorumu anlayan var mı ?umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2021, 22:28:271. Hedefinizden bambaşka bir bölümde boş vakit harcıyorsunuz,Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. Staj çok vaktinizi yiyor boşu boşuna.
3. Yok yazılmamak için gidiyorsanız açığa geçmek en mantıklısı, sonuçta mat, fizik gibi konuları çok az görüyorsunuz ve gördüğünüz dersleri de umursamıyorsunuz sanırsam.
Açığa geçmeniz en mantıklısı.
Kaçıncı sınıfsınız
