Kahvaltı da ne yiyorsunuz?
47
●1.149
- 27-12-2021, 10:30:48Sabahları evde ekmek arası yapıyorum 10-11 gibi yiyorum akşama kadar geçiştirici şeyler ile takılıp akşam eve geçtiğimde yemek yiyorum. Biraz sağlıksız olmaya başladı ama ne yazık ki.
- 27-12-2021, 10:38:01Üyeliği durdurulduhafta içi kahvaltı yapmıyorum. sadece hafta sonu sebze ve protein ağırlık kahvaltı yapıyorum.