Konu
Kahvaltı da ne yiyorsunuz?
27-12-2021, 10:30:57
#5
hashus
Kahvaltı çok önemli bir öğün güne zinde başlamak için. Bence kesinlikle atlamayın. Dışarıdan poğaça almak yerine çok basit bir şekilde en kolay bir tost kahve/çayla başlayabilirsiniz. çok yoğun olduğum zamanlarda öyle yapıyordum açıkçası