Kahvaltı çok önemli bir öğün güne zinde başlamak için. Bence kesinlikle atlamayın. Dışarıdan poğaça almak yerine çok basit bir şekilde en kolay bir tost kahve/çayla başlayabilirsiniz. çok yoğun olduğum zamanlarda öyle yapıyordum açıkçası