Konu
Kahvaltı da ne yiyorsunuz?
27-12-2021, 10:30:48
#4
basricetinkaya
Sabahları evde ekmek arası yapıyorum 10-11 gibi yiyorum akşama kadar geçiştirici şeyler ile takılıp akşam eve geçtiğimde yemek yiyorum. Biraz sağlıksız olmaya başladı ama ne yazık ki.