Sabahları evde ekmek arası yapıyorum 10-11 gibi yiyorum akşama kadar geçiştirici şeyler ile takılıp akşam eve geçtiğimde yemek yiyorum. Biraz sağlıksız olmaya başladı ama ne yazık ki.