Arkadaşlar bu telefonu nasıl actirabilirim tanıdığı olan varsa yardımcı olabilir mi?
Ve sürekli uzattirabilir miyim sürekli zamanı bittigin de ?
iPhone x yurtdisi telefon açtırma
9
●162
- 25-12-2021, 09:04:34Yılbaşından sonra tekrar kullanıma açılıyor zaten , ekstra ücret verip açmanıza gerek yok. Kullanım hakkınız bitmesine 30-15-7 gün kala mesaj geliyor o zaman uzatirsiniz
- 25-12-2021, 09:49:57
- 25-12-2021, 10:33:36Hocam kendi ismimime hiç uzatmadim nasıl yapabilirimvenividimesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2021, 10:41:51Yurtdışı çıkış giriş yaptıysanız e devlet üzerinden yapabilirsiniz yapmadiysanız düşük bir ücret ile benden veya forum da bulunan arkadaşlardan yaptırabilirsiniz. Fakat dediğim gibi yılbaşından sonra zaten otomatik açılacakzeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2021, 10:43:06Siz ne kadara yaparsınız hocam kaç ay gidervenividimesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle