• 25-12-2021, 08:59:50
    #1
    Arkadaşlar bu telefonu nasıl actirabilirim tanıdığı olan varsa yardımcı olabilir mi?

    Ve sürekli uzattirabilir miyim sürekli zamanı bittigin de ?
  • 25-12-2021, 09:04:34
    #2
    Yılbaşından sonra tekrar kullanıma açılıyor zaten , ekstra ücret verip açmanıza gerek yok. Kullanım hakkınız bitmesine 30-15-7 gün kala mesaj geliyor o zaman uzatirsiniz
  • 25-12-2021, 09:13:40
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam iletişime geçerseniz yardımcı olabilirim
  • 25-12-2021, 09:15:02
    #4
    50₺ ye uzatan tanıdığım var
  • 25-12-2021, 09:38:01
    #5
    gevey de kullanabilirsiniz. Araştırın hatta forumda kullanan arkadaşlar var
  • 25-12-2021, 09:49:57
    #6
    Şöyle bir cihaz var belki işinizi görür.


    https://www.youtube.com/watch?v=irWizgbkcP4&t=11s
  • 25-12-2021, 10:33:36
    #7
    venividimesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılbaşından sonra tekrar kullanıma açılıyor zaten , ekstra ücret verip açmanıza gerek yok. Kullanım hakkınız bitmesine 30-15-7 gün kala mesaj geliyor o zaman uzatirsiniz
    Hocam kendi ismimime hiç uzatmadim nasıl yapabilirim
  • 25-12-2021, 10:41:51
    #8
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendi ismimime hiç uzatmadim nasıl yapabilirim
    Yurtdışı çıkış giriş yaptıysanız e devlet üzerinden yapabilirsiniz yapmadiysanız düşük bir ücret ile benden veya forum da bulunan arkadaşlardan yaptırabilirsiniz. Fakat dediğim gibi yılbaşından sonra zaten otomatik açılacak
  • 25-12-2021, 10:43:06
    #9
    venividimesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı çıkış giriş yaptıysanız e devlet üzerinden yapabilirsiniz yapmadiysanız düşük bir ücret ile benden veya forum da bulunan arkadaşlardan yaptırabilirsiniz. Fakat dediğim gibi yılbaşından sonra zaten otomatik açılacak
    Siz ne kadara yaparsınız hocam kaç ay gider