Hocam kendi ismimime hiç uzatmadim nasıl yapabilirim
Yurtdışı çıkış giriş yaptıysanız e devlet üzerinden yapabilirsiniz yapmadiysanız düşük bir ücret ile benden veya forum da bulunan arkadaşlardan yaptırabilirsiniz. Fakat dediğim gibi yılbaşından sonra zaten otomatik açılacak