venividimesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yılbaşından sonra tekrar kullanıma açılıyor zaten , ekstra ücret verip açmanıza gerek yok. Kullanım hakkınız bitmesine 30-15-7 gün kala mesaj geliyor o zaman uzatirsiniz
Hocam kendi ismimime hiç uzatmadim nasıl yapabilirim