Yurtdışı çıkış giriş yaptıysanız e devlet üzerinden yapabilirsiniz yapmadiysanız düşük bir ücret ile benden veya forum da bulunan arkadaşlardan yaptırabilirsiniz. Fakat dediğim gibi yılbaşından sonra zaten otomatik açılacak
Siz ne kadara yaparsınız hocam kaç ay gider