• 19-12-2021, 20:44:38
    #19
    ben ilk maaşta şunları öderdim
    12-11-2-10-5=6.126 tl

    maaşlarımı aldıkça şu sırayla ödeme yapardım
    9-1-3-4

    geriye 6-7-8 yani büyük borçlar kalırdı onlarıda her ay aldığım maaşı her birine %33 oranla ödeme yapardım
    bu süreç zarfında aileden destek isterdim bu sayede ayakta dururu maaşımla zerre harcama yapmazdım
    giderleri ise elimden geldiğince kısardım.
  • 19-12-2021, 20:46:08
    #20
    Kira ne kadar veriyorsun hocam?
    Aylık 3 bin borçlara ayır..
  • 19-12-2021, 20:50:36
    #21
    Kurumsal Üye
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni mi evlendiniz nasıl oldu
    Evet hocam
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kira ne kadar veriyorsun hocam?
    Aylık 3 bin borçlara ayır..
    1500 tl
  • 19-12-2021, 21:00:14
    #22
    Platin üye
    Vakıf kredi için tekrar yapılandırma talep edin, kredi kartı için mümkünse 1-2 aylık ekstre erteleme talep edin.
    Sonrasında küçük borçları ödeyin ki stres seviyeniz biraz azalsın. Anladığım kadarıyla tv dediğiniz bir bayiden alınma. Aynı şekilde bir ay öteleme yapabilirseniz güzel olur.
    Bu söylediklerimin yanı sıra eğer destek alabileceğiniz biri varsa yukarıdaki yoruma katılıyorum. İlk aylığınız ile küçükleri kapatıp sonrasında bir ödeme planı çıkartın. Dediğim gibi yeniden yapılandırma da yaparsanız muhtemelen ufak zorluklar ile borcunuzu ödersiniz
  • 19-12-2021, 21:01:06
    #23
    Bi ara bankalar borç kapatma kredisi veriyorlardı ordan çekip tüm borçları düzenli bir şekilde tek bir yerde ödeyebilirsiniz.
  • 19-12-2021, 21:01:13
    #24
    Kurumsal PLUS
    Eşinizle aranızda bu borçlardan dolayı gerginlik oluyor mu ?
    Bekar olsan giderlerini düşür demek mümkün fakat evli insana her tavsiye gitmez.
  • 19-12-2021, 21:50:24
    #25
    Üyeliği durduruldu
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tv kredi nedir hocam merak ettim. Allah yardımcın olsun. ben de bekliyorum cevapları dört gözle.
    televizyon satın almıştır taksitle
  • 19-12-2021, 22:26:43
    #26
    bendede aylık 4200 ödemeli kredi var ödemiyorum. Yapılandırma için arıyorum yasa gereği 24 ay yapabiliyorlarmış o zaman ödeyemiycem dedim en fazla maaşa haciz koyar yapacak bir şey yok
  • 19-12-2021, 22:42:21
    #27
    Bu borç tek kişiyle ve bu gelirle zor kapanır. Eşiniz de çalışsın en kötü aylık 10k gelir olur. 6k komple borca gitse kalan 4k ile de siz geçinirsiniz. Başka türlü bir yerden para gelmedikçe faiz işler durur