bendede aylık 4200 ödemeli kredi var ödemiyorum. Yapılandırma için arıyorum yasa gereği 24 ay yapabiliyorlarmış o zaman ödeyemiycem dedim en fazla maaşa haciz koyar yapacak bir şey yok