ben ilk maaşta şunları öderdim
12-11-2-10-5=6.126 tl

maaşlarımı aldıkça şu sırayla ödeme yapardım
9-1-3-4

geriye 6-7-8 yani büyük borçlar kalırdı onlarıda her ay aldığım maaşı her birine %33 oranla ödeme yapardım
bu süreç zarfında aileden destek isterdim bu sayede ayakta dururu maaşımla zerre harcama yapmazdım
giderleri ise elimden geldiğince kısardım.