• 18-12-2021, 17:30:37
    #1
    İlk üretilen telefonumuz hakkında LG falan eğitim istemiş aselsan dan bunun gibi
    Türkiye'nin başarılı teknoloji örneklerini paylaşır mısınız
  • 18-12-2021, 17:33:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk cep telefonunu ASELSAN mühendisleri tasarlamış ancak Nokia bu tasarımı tabiri caizse çalmıştır.
  • 18-12-2021, 17:38:59
    #3
    edison alternatif elektriği tesladan çaldı. minareyi çalan kılıfını hazırlıyor.
  • 18-12-2021, 17:48:08
    #4
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk cep telefonunu ASELSAN mühendisleri tasarlamış ancak Nokia bu tasarımı tabiri caizse çalmıştır.
    abartmamak lazim o kadar ama aselsan telefon o zamana gore Çok iyiydi fakat hic satamadi
  • 18-12-2021, 17:55:08
    #5
    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abartmamak lazim o kadar ama aselsan telefon o zamana gore Çok iyiydi fakat hic satamadi
    Hocam asılsız konuşmam. Söz konusu kendi değerlerimizi savunmak ve övünmek olunca geri kalmayı bırakmalıyız