dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abartmamak lazim o kadar ama aselsan telefon o zamana gore Çok iyiydi fakat hic satamadi
Hocam asılsız konuşmam. Söz konusu kendi değerlerimizi savunmak ve övünmek olunca geri kalmayı bırakmalıyız