tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk cep telefonunu ASELSAN mühendisleri tasarlamış ancak Nokia bu tasarımı tabiri caizse çalmıştır.
abartmamak lazim o kadar ama aselsan telefon o zamana gore Çok iyiydi fakat hic satamadi