• 14-12-2021, 19:36:33
    #10
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeterli olur mu hocam? Maillerine dönüş:
    Büyük ihtimalle iade sırasında kargo ücreti eksik yatacak. Bu mesajın altına yoruma yazdığım maddeleri de ekleyin. Sonra arayıp e posta gönderdiğinizi söyleyin baksınlar. Sesli olarakta dile getirin ve yasalara karşı mı geliyorsunuz ? deyin yatar yani mecbur yatıracaklar
  • 14-12-2021, 19:37:11
    #11
    Ayıplı olsun veya olmasın, yasal süre içerisinde iade hakkınız bulunuyor, bu süre içerisinde iade etmeyi isterseniz bütün masraflar satıcıya aittir.
    Örnek veriyorum, paketi açılmış ve tekrar satılabilir ürün olmaması halinde (iç çamaşırı, diş fırçası vs ) ayıplı değilse firma iade yapmama hakkını kullanabilir
  • 14-12-2021, 19:40:51
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayıplı olsun veya olmasın, yasal süre içerisinde iade hakkınız bulunuyor, bu süre içerisinde iade etmeyi isterseniz bütün masraflar satıcıya aittir.
    Örnek veriyorum, paketi açılmış ve tekrar satılabilir ürün olmaması halinde (iç çamaşırı, diş fırçası vs ) ayıplı değilse firma iade yapmama hakkını kullanabilir
    3 kitabı da tek jelatine sarıp göndermişler hocam. Ki kitap bu, açmadan anlamazsın işe yarar mı değil mi. Açtım, konu anlatımı yok yahu kitapta. Parayı yerden mi buluyoruz, keşke PEGEM yayınevinden alsaydım tüm kitapları. Pişman etti bu benimhocam firması.
  • 14-12-2021, 19:42:49
    #13
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimalle iade sırasında kargo ücreti eksik yatacak. Bu mesajın altına yoruma yazdığım maddeleri de ekleyin. Sonra arayıp e posta gönderdiğinizi söyleyin baksınlar. Sesli olarakta dile getirin ve yasalara karşı mı geliyorsunuz ? deyin yatar yani mecbur yatıracaklar
    Tamam mıdır hocam?
  • 14-12-2021, 19:45:26
    #14
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kitabı da tek jelatine sarıp göndermişler hocam. Ki kitap bu, açmadan anlamazsın işe yarar mı değil mi. Açtım, konu anlatımı yok yahu kitapta. Parayı yerden mi buluyoruz, keşke PEGEM yayınevinden alsaydım tüm kitapları. Pişman etti bu benimhocam firması.
    Aldığınız kitaplar tekrar satılabilir, bilmeyenlere iade almıyoruz vb saçmalıklar ile şanslarını deniyorlar inananlar boşuna almış oluyor.
    İade almamaya diretirlerse thh kayıt oluşturup, ticaret bakanlığına şikayet edin
  • 20-12-2021, 19:01:38
    #15
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimalle iade sırasında kargo ücreti eksik yatacak. Bu mesajın altına yoruma yazdığım maddeleri de ekleyin. Sonra arayıp e posta gönderdiğinizi söyleyin baksınlar. Sesli olarakta dile getirin ve yasalara karşı mı geliyorsunuz ? deyin yatar yani mecbur yatıracaklar
    Hocam 27 küsür yattı. Mailde belirtmeme, telefon ile belirtmeme rağmen böyle yattı. Şimdi ne yapmalıyım?
  • 20-12-2021, 19:14:17
    #16
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 27 küsür yattı. Mailde belirtmeme, telefon ile belirtmeme rağmen böyle yattı. Şimdi ne yapmalıyım?
    Hocam iletişime geçin benimle
  • 21-12-2021, 00:26:53
    #17
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iletişime geçin benimle
    Özelden yazdım hocam
  • 21-12-2021, 00:43:27
    #18
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iletişime geçin benimle
    Çok heyacanlı film çıkar bundan hocam 😅