tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeterli olur mu hocam? Maillerine dönüş:
Büyük ihtimalle iade sırasında kargo ücreti eksik yatacak. Bu mesajın altına yoruma yazdığım maddeleri de ekleyin. Sonra arayıp e posta gönderdiğinizi söyleyin baksınlar. Sesli olarakta dile getirin ve yasalara karşı mı geliyorsunuz ? deyin yatar yani mecbur yatıracaklar