ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük ihtimalle iade sırasında kargo ücreti eksik yatacak. Bu mesajın altına yoruma yazdığım maddeleri de ekleyin. Sonra arayıp e posta gönderdiğinizi söyleyin baksınlar. Sesli olarakta dile getirin ve yasalara karşı mı geliyorsunuz ? deyin yatar yani mecbur yatıracaklar
Hocam 27 küsür yattı. Mailde belirtmeme, telefon ile belirtmeme rağmen böyle yattı. Şimdi ne yapmalıyım?