Ayıplı olsun veya olmasın, yasal süre içerisinde iade hakkınız bulunuyor, bu süre içerisinde iade etmeyi isterseniz bütün masraflar satıcıya aittir.
Örnek veriyorum, paketi açılmış ve tekrar satılabilir ürün olmaması halinde (iç çamaşırı, diş fırçası vs ) ayıplı değilse firma iade yapmama hakkını kullanabilir
3 kitabı da tek jelatine sarıp göndermişler hocam. Ki kitap bu, açmadan anlamazsın işe yarar mı değil mi. Açtım, konu anlatımı yok yahu kitapta. Parayı yerden mi buluyoruz, keşke PEGEM yayınevinden alsaydım tüm kitapları. Pişman etti bu benimhocam firması.