konuyu uplayayım arkadaşlar .
konuyu açalı 1 yıl olmuş zaman su gibi akıp geçiyor . Bir kaç aktiviteden sonra çözümü kendi yöntemlerimle hallettim. gürültü kesildi şükür . çivi çiviyi söker misali . bizimkilerde müzik falan dinliyor benim kızlarda gürültü yapıyor arada malum büyüyorlar. arada kavga falan ediyorlar kendi aralarında. üstü komşumda sağolsun anlayışlı durduramıyorum çünki.
alt komşum sesten rahatsız olmuş bu kez. bende bizden gelmiyor olabilir bi üste sor dedim. bizden de gelebilir yapacak birşey yok dedim.
alttaki üstteki farkına vardı gürültü iyi bişey değilmiş geçinip gidiyoruz.
Üst Komşu Çocuk Sesi Sorunsalı
101
●2.117
- 02-01-2024, 14:26:58Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam durum olsa zaten 1 dakika durmam para sağlıgımdan daha önemli değil ama durum olmayınca olmuyor. izmirde ev kiraları uçtu malumun. taşıma firmaları desen 20k dan aşşağı fiyat çeken yoktu . el mahkumduk ama çözdüm sonunda. - 02-01-2024, 15:47:34Valla hocam binada çok eski değil 10 yıllık. Isı yalıtımında sıkıntı yok ses yalıtımında sıkıntı var. Yani bizim rahatsız olduğumuz ses öyle uzaktan gelen bir ses değil bildiğiniz benim evin içinde yankılanan bir ses. İnternette gördüğüm çok etkili olduğunu iddia ettikleri yalıtım malzemeleri var fakat biraz maliyetli. Bilmiyorum kafayı yemek üzereyim düşünmekten. Taşınmakta öyle ucuz birşey değil. Bugün taşınıyorum desem nakliye emlakçı tapu derken 100 binlik olup çıkıyorsunuz.is_gelistirme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2024, 08:45:49Valla bunu hiç düşünmedim. Olmadı bende bunu deneyim bakalım nolacak.Kobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2024, 09:32:14Valla bununla ilgili sabır dilemekten daha öte birşey yapılması kanaatindeyim. Yani kanuni olarak bazı sınırlar çizilmesi ve bunun uygulanması gerekiyor. Yani ben çocuğumu yıllardır evin içerisinde koşturmamışsam saatlere riayet ederek süpürge ve çamaşır makinesi açmışsam kendim içinde öyle olmasını beklemek en büyük hakkım diye düşünüyorumCuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2024, 09:48:29En çok korktuğum şey.
Taşınmaktan başka çareniz yok.
Yeni geçeceğiniz evde üstünüzdeki yanınızdaki altınızdaki komşuları yoklayın.
Ben öyle yapıyorum.
Kapılarını çalıyorum. Merhaba ben alt dairenize taşınıyorum. Sudan sebeplerle muhabbete girip memleket neresi çoluk çocuk varmı falan diyorum. Yaşları 10 altı 2-3 çocuk varsa koşarak uzaklaşıyorum . - 04-01-2024, 11:47:42Dün gece yaşadığım olayı anlatayım. Saat 23.30 civarı ilk önce bağrışmalar başladı. Sonra birşeyler fırlatılmaya başladı. Çıktım çaldım kapıyı. Bir sorun mu var dedim? Çocuk ödevi yapmamış dedi. Saatten haberin var mı dedim? Çocuk ödevini yapmamış napayım dedi kapıyı suratıma kapattı
Şimdi soruyorum çocuğun ödevi yapmaması ile bu gürültünün ne gibi bir bağı olabilir?
yalıtım yoksa ev de ısınmaz zaten. yakıt masrafı da cok olur. yalıtım yoksa daire eskidir zaten. bunun depremi de olabilir evler ırak. az daha yenileri yalıtımlıdır.Aslında herkes cocuk buyutuyor belki cocukları uyarıyorlardır da ama inan cocuk milleti anlamaz bebecikler. bende de yegen var tek cocuk o da bir kosardı tıpır tıpır tıpır tıpır Allahım saglıgı yerinde kossun derdim. Tabi benim yegen sıpa tek cocuk bir iki kossa bıkardı .Sen davanda haklısın da ugrasmana degmez diye dusunuyorum. Kal saglıcakla.