Taşının gitsin hocam

yalıtım yoksa ev de ısınmaz zaten. yakıt masrafı da cok olur. yalıtım yoksa daire eskidir zaten. bunun depremi de olabilir evler ırak. az daha yenileri yalıtımlıdır.Aslında herkes cocuk buyutuyor belki cocukları uyarıyorlardır da ama inan cocuk milleti anlamaz bebecikler. bende de yegen var tek cocuk o da bir kosardı tıpır tıpır tıpır tıpır Allahım saglıgı yerinde kossun derdim. Tabi benim yegen sıpa tek cocuk bir iki kossa bıkardı .Sen davanda haklısın da ugrasmana degmez diye dusunuyorum. Kal saglıcakla.
Valla hocam binada çok eski değil 10 yıllık. Isı yalıtımında sıkıntı yok ses yalıtımında sıkıntı var. Yani bizim rahatsız olduğumuz ses öyle uzaktan gelen bir ses değil bildiğiniz benim evin içinde yankılanan bir ses. İnternette gördüğüm çok etkili olduğunu iddia ettikleri yalıtım malzemeleri var fakat biraz maliyetli. Bilmiyorum kafayı yemek üzereyim düşünmekten. Taşınmakta öyle ucuz birşey değil. Bugün taşınıyorum desem nakliye emlakçı tapu derken 100 binlik olup çıkıyorsunuz.