Güncel üst komşum.
Bir tane çocukları var gece gündüz koşuyor .
Kadın gece 1-2 demeden çamaşır makinası çalıştırıyor.
Kaç kere uyardık tamam diyorlar değişen bir şey yok.
Allah sabır versin çok zor bir durum sizi anlıyorum.
Valla bununla ilgili sabır dilemekten daha öte birşey yapılması kanaatindeyim. Yani kanuni olarak bazı sınırlar çizilmesi ve bunun
uygulanması gerekiyor. Yani ben çocuğumu yıllardır evin içerisinde koşturmamışsam saatlere riayet ederek süpürge ve çamaşır makinesi açmışsam kendim içinde öyle olmasını beklemek en büyük hakkım diye düşünüyorum