konuyu uplayayım arkadaşlar .
konuyu açalı 1 yıl olmuş zaman su gibi akıp geçiyor . Bir kaç aktiviteden sonra çözümü kendi yöntemlerimle hallettim. gürültü kesildi şükür . çivi çiviyi söker misali . bizimkilerde müzik falan dinliyor benim kızlarda gürültü yapıyor arada malum büyüyorlar. arada kavga falan ediyorlar kendi aralarında. üstü komşumda sağolsun anlayışlı durduramıyorum çünki.
alt komşum sesten rahatsız olmuş bu kez. bende bizden gelmiyor olabilir bi üste sor dedim. bizden de gelebilir yapacak birşey yok dedim.
alttaki üstteki farkına vardı gürültü iyi bişey değilmiş geçinip gidiyoruz.
Valla bunu hiç düşünmedim. Olmadı bende bunu deneyim bakalım nolacak.