• 16-12-2021, 11:22:53
    #64
    en üst kat dan bir daire tutup taşını hocam
  • 25-12-2021, 01:37:56
    #65
    Hocam inanın aynı durumdayız. Psikolojiyi alt üst ediyorlar. Sabrediyorum fakat birgün öyle bir tersime denk gelecekler ki Allah şahidim olsun taş üstünde taş bırakmam ama aile de var onu da düşünmek zorundayım. Bilmiyorum ne olacak, nereye kadar böyle devam edecek. Taşınmak tek çare görünüyor.
  • 25-12-2021, 01:56:04
    #66
    9 Yıl önce başımdan geçeni anlatayım size.

    Üst kattaki komşunun ufak kızı ayaklarına topuklu ayakkabı giymiş bir sağa koşuyor bir sola. Gece 10 gibi (saati dert etmiyorum bekarım geç yatıyordum). Gerçekten önemli bir projeyi sabaha teslim edeceğim ve odaklanmam gerekiyordu. Hiç ses etmedim hadi geçer dedim, durur yok arkadaş durmadı. yaşı 3-4 olsa gerek hiç karşılaşmadık. Sonra içimden geçirdim "Allah'ım biraz sessiz olsa yetmez mi bu eziyet" dediğimden 10 dakika geçmedi bir ağlama sesi, çığlık çığlığa çocuğu biri kucağına almış bağıra bağıra merdivenlerden iniyor. Sonra öğrendim ki çocuk düşmüş başını çarpmış hastaneye kaldırmışlar.

    O gün bugün ne olursa olsun, ne ses gelirse gelsin, kulağımın zarı da patlasa eğer sesi yapan çocuksa kesinlikle içimden de olsa ses çıkartmam. Ciddiyim, bakın ne olursa olsun diyorum kafamın tepesine çıksın yine ses etmem.

    Sizin durumunuzu, psikolojinizi ve ses düzeyini bilmeden anlattım kusura bakmayın benim şahsi fikrim ve düşüncem ama olsun deyin geçin. inanın böylesi daha iyi.
  • 28-12-2021, 22:25:39
    #67
    backlinkmatik.com
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 Yıl önce başımdan geçeni anlatayım size.

    Üst kattaki komşunun ufak kızı ayaklarına topuklu ayakkabı giymiş bir sağa koşuyor bir sola. Gece 10 gibi (saati dert etmiyorum bekarım geç yatıyordum). Gerçekten önemli bir projeyi sabaha teslim edeceğim ve odaklanmam gerekiyordu. Hiç ses etmedim hadi geçer dedim, durur yok arkadaş durmadı. yaşı 3-4 olsa gerek hiç karşılaşmadık. Sonra içimden geçirdim "Allah'ım biraz sessiz olsa yetmez mi bu eziyet" dediğimden 10 dakika geçmedi bir ağlama sesi, çığlık çığlığa çocuğu biri kucağına almış bağıra bağıra merdivenlerden iniyor. Sonra öğrendim ki çocuk düşmüş başını çarpmış hastaneye kaldırmışlar.

    O gün bugün ne olursa olsun, ne ses gelirse gelsin, kulağımın zarı da patlasa eğer sesi yapan çocuksa kesinlikle içimden de olsa ses çıkartmam. Ciddiyim, bakın ne olursa olsun diyorum kafamın tepesine çıksın yine ses etmem.

    Sizin durumunuzu, psikolojinizi ve ses düzeyini bilmeden anlattım kusura bakmayın benim şahsi fikrim ve düşüncem ama olsun deyin geçin. inanın böylesi daha iyi.
    konudaki bazı mesajları okurken sinirlerim bozuldu, neyse ki yorum bırakmadan önce arkadaş frenledi beni =) öncelikle bu yoruma teşekkür ederim.

    benim kendi çocugum olana kadar, tahammül edemediğim 2 sesten birisi korna sesi, diğeri çocuk aglama sesiydi. trafikte gereksiz korna çalanlarla çok kavga ettim, çocuk aglamasına yapacak birşey yok, asla empati kuramazdım ama toplumsal baskı olarak görüp birşey de diyemezdim. uzaktan bana da "çocuguna sahip çık, hadi o çocuk sen de mi çocuksun?" gibi gelirdi herşey.

    Her çocuk aynı olmuyor, bu cümlem de "biz de çocuk büyüttük" diyenlere. Sizin çocugunuz daha sakin bir yapıya sahip olabilir, siz çevreye verilmesi muhtemell rahatsızlıgı belirli sınırlarda tutabilmiş olabilirsiniz, benim bir kızım var, 5 tane erkek çocuguna bedel. Annesi de öyleymiş, günüm parkta, markette, orada burada şurada insanlara özür dileyerek geçiyor. Ancak ona gram kızmıyorum, zira eşim hamielyken çocuk ve bebek psikolojisi üzerine 4-5 kitap okudum, ve pek çok davranışnıı, zihnindekileri bilemesem de olgunlukla karşılayabiliyorum. Sadece kendi cocugumun değil, her çocugun.

    Eskiden tahammül edemediğim o seslerin 100 katı bile şuan beni rahatsız etmiyor, empati kurabiliyorum. Uzun uzun yazma nedenim, başınıza gelmeden empati kurabilmenizi sağlamak adınadır. Elbette herkesin de kendi hayatı var, home ofis çalışıyor da olabilir insan, evde hastası olabilir, uyku problemi olan bir insan olabiir vs.vs. Akustik çözülemiyorsa taşınma imkanı varsa taşınmak da alternatif. Ama yok taş üstünde taş bırakmam, kendimi kontrol edemiyorum, elimden bir kaza çıkacak vs. bu cümleler nedir ya? pardon da maganda mısın sen ? Kendini kontrol edemiyorsan da çocugun sesini mesini bırak da psikologa git derim.
  • 28-12-2021, 22:58:05
    #68
    civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konudaki bazı mesajları okurken sinirlerim bozuldu, neyse ki yorum bırakmadan önce arkadaş frenledi beni =) öncelikle bu yoruma teşekkür ederim.

    benim kendi çocugum olana kadar, tahammül edemediğim 2 sesten birisi korna sesi, diğeri çocuk aglama sesiydi. trafikte gereksiz korna çalanlarla çok kavga ettim, çocuk aglamasına yapacak birşey yok, asla empati kuramazdım ama toplumsal baskı olarak görüp birşey de diyemezdim. uzaktan bana da "çocuguna sahip çık, hadi o çocuk sen de mi çocuksun?" gibi gelirdi herşey.

    Her çocuk aynı olmuyor, bu cümlem de "biz de çocuk büyüttük" diyenlere. Sizin çocugunuz daha sakin bir yapıya sahip olabilir, siz çevreye verilmesi muhtemell rahatsızlıgı belirli sınırlarda tutabilmiş olabilirsiniz, benim bir kızım var, 5 tane erkek çocuguna bedel. Annesi de öyleymiş, günüm parkta, markette, orada burada şurada insanlara özür dileyerek geçiyor. Ancak ona gram kızmıyorum, zira eşim hamielyken çocuk ve bebek psikolojisi üzerine 4-5 kitap okudum, ve pek çok davranışnıı, zihnindekileri bilemesem de olgunlukla karşılayabiliyorum. Sadece kendi cocugumun değil, her çocugun.

    Eskiden tahammül edemediğim o seslerin 100 katı bile şuan beni rahatsız etmiyor, empati kurabiliyorum. Uzun uzun yazma nedenim, başınıza gelmeden empati kurabilmenizi sağlamak adınadır. Elbette herkesin de kendi hayatı var, home ofis çalışıyor da olabilir insan, evde hastası olabilir, uyku problemi olan bir insan olabiir vs.vs. Akustik çözülemiyorsa taşınma imkanı varsa taşınmak da alternatif. Ama yok taş üstünde taş bırakmam, kendimi kontrol edemiyorum, elimden bir kaza çıkacak vs. bu cümleler nedir ya? pardon da maganda mısın sen ? Kendini kontrol edemiyorsan da çocugun sesini mesini bırak da psikologa git derim.
    Yalnız olmadığımı bilmek rahatlattı beni
  • 05-01-2022, 02:38:04
    #69
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konudaki bazı mesajları okurken sinirlerim bozuldu, neyse ki yorum bırakmadan önce arkadaş frenledi beni =) öncelikle bu yoruma teşekkür ederim.

    benim kendi çocugum olana kadar, tahammül edemediğim 2 sesten birisi korna sesi, diğeri çocuk aglama sesiydi. trafikte gereksiz korna çalanlarla çok kavga ettim, çocuk aglamasına yapacak birşey yok, asla empati kuramazdım ama toplumsal baskı olarak görüp birşey de diyemezdim. uzaktan bana da "çocuguna sahip çık, hadi o çocuk sen de mi çocuksun?" gibi gelirdi herşey.

    Her çocuk aynı olmuyor, bu cümlem de "biz de çocuk büyüttük" diyenlere. Sizin çocugunuz daha sakin bir yapıya sahip olabilir, siz çevreye verilmesi muhtemell rahatsızlıgı belirli sınırlarda tutabilmiş olabilirsiniz, benim bir kızım var, 5 tane erkek çocuguna bedel. Annesi de öyleymiş, günüm parkta, markette, orada burada şurada insanlara özür dileyerek geçiyor. Ancak ona gram kızmıyorum, zira eşim hamielyken çocuk ve bebek psikolojisi üzerine 4-5 kitap okudum, ve pek çok davranışnıı, zihnindekileri bilemesem de olgunlukla karşılayabiliyorum. Sadece kendi cocugumun değil, her çocugun.

    Eskiden tahammül edemediğim o seslerin 100 katı bile şuan beni rahatsız etmiyor, empati kurabiliyorum. Uzun uzun yazma nedenim, başınıza gelmeden empati kurabilmenizi sağlamak adınadır. Elbette herkesin de kendi hayatı var, home ofis çalışıyor da olabilir insan, evde hastası olabilir, uyku problemi olan bir insan olabiir vs.vs. Akustik çözülemiyorsa taşınma imkanı varsa taşınmak da alternatif. Ama yok taş üstünde taş bırakmam, kendimi kontrol edemiyorum, elimden bir kaza çıkacak vs. bu cümleler nedir ya? pardon da maganda mısın sen ? Kendini kontrol edemiyorsan da çocugun sesini mesini bırak da psikologa git derim.
    Ben anlamadım şimdi tam olarak ne demek istedin ? Niye ben taşınıyorum ?
    Alt katta oturan benim sabah akşam kafa kalmasın hopla zıpla koştur güm güm. Sabah 8 de başla akşama kadar sanki evde inşaat var. Çoluk çocuk ders çalışamasın bitmeyen sesden dolayı sınavı var şeyi var. Kaç kez uyarı gelsin devam et .
    Eee ondan sonra napalım ses olur taşın.
    Oldu kardeş başka derdin ?
  • 05-01-2022, 02:49:23
    #70
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 Yıl önce başımdan geçeni anlatayım size.

    Üst kattaki komşunun ufak kızı ayaklarına topuklu ayakkabı giymiş bir sağa koşuyor bir sola. Gece 10 gibi (saati dert etmiyorum bekarım geç yatıyordum). Gerçekten önemli bir projeyi sabaha teslim edeceğim ve odaklanmam gerekiyordu. Hiç ses etmedim hadi geçer dedim, durur yok arkadaş durmadı. yaşı 3-4 olsa gerek hiç karşılaşmadık. Sonra içimden geçirdim "Allah'ım biraz sessiz olsa yetmez mi bu eziyet" dediğimden 10 dakika geçmedi bir ağlama sesi, çığlık çığlığa çocuğu biri kucağına almış bağıra bağıra merdivenlerden iniyor. Sonra öğrendim ki çocuk düşmüş başını çarpmış hastaneye kaldırmışlar.

    O gün bugün ne olursa olsun, ne ses gelirse gelsin, kulağımın zarı da patlasa eğer sesi yapan çocuksa kesinlikle içimden de olsa ses çıkartmam. Ciddiyim, bakın ne olursa olsun diyorum kafamın tepesine çıksın yine ses etmem.

    Sizin durumunuzu, psikolojinizi ve ses düzeyini bilmeden anlattım kusura bakmayın benim şahsi fikrim ve düşüncem ama olsun deyin geçin. inanın böylesi daha iyi.
    üstad olayı vicdana bağlamaya gerek yok bence. Elbet bende istemem böyle birşey olsun. Yazıktır çocuktur kesinlikle saçlarının teline zarar gelmesin.

    Ama apartman burası. Alt katta insanlar öğrenciler hastalar erken yatanlar vs vs. Toplu yaşam kuralları var.

    Sabah 8 de koşmaya başlayan akşam 10 11 12 hiç farketmez enerjisi bitmeyen çocuklar varsa sorun var.

    Ben hiç ses olmasın demiyorum. Çocuk bu elbet ses yapar.

    Ama bi ayarı olmalı. Benim çocugum eğer ders çalışamaz hale geliyorsa televizyonun sesini bile duyamıyorsam sorun var demektir.

    İnsanda huzur bırakmıyor inan bana her gün her saat psikoloji denen bişey kalmadı.
  • 05-01-2022, 02:50:27
    #71
    backlinkmatik.com
    Kobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben anlamadım şimdi tam olarak ne demek istedin ? Niye ben taşınıyorum ?
    Alt katta oturan benim sabah akşam kafa kalmasın hopla zıpla koştur güm güm. Sabah 8 de başla akşama kadar sanki evde inşaat var. Çoluk çocuk ders çalışamasın bitmeyen sesden dolayı sınavı var şeyi var. Kaç kez uyarı gelsin devam et .
    Eee ondan sonra napalım ses olur taşın.
    Oldu kardeş başka derdin ?
    sinir problemin kadar hafiza problemin de var galiba kardeş(!) zira sen kendin 3 secenek sunmussun, 2. secenek senin de dedigin gibi ise yaramayacagina, ilk secenekte yine seninde dedigi gibi sonu daha kotu şeylere mahal vereceğine gore,ben de sorun devam ediyorsa, kendi imkanlarinla akustik cozumler de uretemiyorsan kendi sundugun 3.secenek olan tasinmayi önerdim. sinir krizi gecirip daha buyuk sorunlara girmenden iyidir

    neyi anlamadin?
  • 05-01-2022, 02:58:00
    #72
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sinir problemin kadar hafiza problemin de var galiba kardeş(!) zira sen kendin 3 secenek sunmussun, 2. secenek senin de dedigin gibi ise yaramayacagina, ilk secenekte yine seninde dedigi gibi sonu daha kotu şeylere mahal vereceğine gore,ben de sorun devam ediyorsa, kendi imkanlarinla akustik cozumler de uretemiyorsan kendi sundugun 3.secenek olan tasinmayi önerdim. sinir krizi gecirip daha buyuk sorunlara girmenden iyidir

    neyi anlamadin?
    sen seçeneğin yanında bir sürü şey söylemişsin kardeş!

    yok magandamısın yok doktora git yok psikoloğa git . Ben kendi imkanımla ne akustik çözümü yapıcam ? Ne doktoruna gidicem _?

    Fikrini söyler geçersin benim çok şükür doktorluk bir işim yok . Magandalıkla hiç işim olmaz ki olsaydı durum bu şekilde olmazdı.
    Ama boş boş yorum yapıpta kitap okudum magandamısın psikoloğa git demenin bir anlamı yok.

    İnsan gibi konuşup çözüm sunanlar için sordum ben o seçenekleri.

    konudaki bazı mesajları okurken sinirlerim bozuldu yazmışsın ne sinirini bozuldu neye sinirin bozuldu onu anlamadım ?