Hocam inanın aynı durumdayız. Psikolojiyi alt üst ediyorlar. Sabrediyorum fakat birgün öyle bir tersime denk gelecekler ki Allah şahidim olsun taş üstünde taş bırakmam ama aile de var onu da düşünmek zorundayım. Bilmiyorum ne olacak, nereye kadar böyle devam edecek. Taşınmak tek çare görünüyor.