• 13-12-2021, 23:02:18
    #19
    Benim en büyük korkum buydu o yüzden apartmanda en üst kattayım alt katımız boş ama karşı dairemde bir aile var sürekli çocuk sesleri, evde olmayınca benim zilime basıyorlar 1 olur tamam dedim 2 olur tamam dedim be kardeşim gecenin 5 inde de zile basmazsın ya en son yine zile bastı gecenin bir yarısı açtım kocası çıktı kapıda bekliyorum asansörle geliyor yukarı doğru bekliyorum vurucam direkt çünkü, açıldı asansör kardeş kusura bakma diye bir cevap beklerken bizimkiler uyuyor size basıyorum diyor ben senin kapıcın mıyım kardeşim dedim boş boş konuşuyor kapının yanında da emanet duruyor bana dediği cevap “bana ekelik yapma” en son dayanamadım birdaha bu zile basarsanız kötü olur diye o gün bugündür zilime basamazlar yani kısaca bizim milletimiz iyiliği haketmezler. 😂
  • 13-12-2021, 23:05:43
    #20
    LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim en büyük korkum buydu o yüzden apartmanda en üst kattayım alt katımız boş ama karşı dairemde bir aile var sürekli çocuk sesleri, evde olmayınca benim zilime basıyorlar 1 olur tamam dedim 2 olur tamam dedim be kardeşim gecenin 5 inde de zile basmazsın ya en son yine zile bastı gecenin bir yarısı açtım kocası çıktı kapıda bekliyorum asansörle geliyor yukarı doğru bekliyorum vurucam direkt çünkü, açıldı asansör kardeş kusura bakma diye bir cevap beklerken bizimkiler uyuyor size basıyorum diyor ben senin kapıcın mıyım kardeşim dedim boş boş konuşuyor kapının yanında da emanet duruyor bana dediği cevap “bana ekelik yapma” en son dayanamadım birdaha bu zile basarsanız kötü olur diye o gün bugündür zilime basamazlar yani kısaca bizim milletimiz iyiliği haketmezler. 😂
    sizinki level atlamış hali hakkaten acayip yüzsüzmüş hatta bizdekinden de yüzsüzleri varmış
    Allah korusun insanın başını böyle tipler belaya sokuyor hocam ya. Bende sabrımın son demlerindeyim malesef :/
  • 13-12-2021, 23:25:46
    #21
    Sesi kesmeniz mümkün değil, en iyisi taşınmak ne yazık ki. Ya da sese alışacaksınız. Benimde en uyuz olduğum şey. Benim evimden kime ses duyamaz. Bende kimseden duymayayım.
  • 13-12-2021, 23:27:09
    #22
    LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim en büyük korkum buydu o yüzden apartmanda en üst kattayım alt katımız boş ama karşı dairemde bir aile var sürekli çocuk sesleri, evde olmayınca benim zilime basıyorlar 1 olur tamam dedim 2 olur tamam dedim be kardeşim gecenin 5 inde de zile basmazsın ya en son yine zile bastı gecenin bir yarısı açtım kocası çıktı kapıda bekliyorum asansörle geliyor yukarı doğru bekliyorum vurucam direkt çünkü, açıldı asansör kardeş kusura bakma diye bir cevap beklerken bizimkiler uyuyor size basıyorum diyor ben senin kapıcın mıyım kardeşim dedim boş boş konuşuyor kapının yanında da emanet duruyor bana dediği cevap “bana ekelik yapma” en son dayanamadım birdaha bu zile basarsanız kötü olur diye o gün bugündür zilime basamazlar yani kısaca bizim milletimiz iyiliği haketmezler. 😂
    .
    daha kötüsü de var hocam. HİDROFOR SESİ

    sizin zil sorununun bir benzerini ben yaşadım. apartamanın zillerinin SOL ALT KÖŞESİNDE (ilk zil) benim zildi. Sucu çalar, kargocu çalar, daireyi bilmeyen çalar, çocuk çalar, önüne kim selse basardı. çocuk doğunda zili söktüm şimdi kim çalarsa umurumda değil. gelecek arkadaşlar zaten arayıp geliyor.
  • 13-12-2021, 23:43:29
    #23
    hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sesi kesmeniz mümkün değil, en iyisi taşınmak ne yazık ki. Ya da sese alışacaksınız. Benimde en uyuz olduğum şey. Benim evimden kime ses duyamaz. Bende kimseden duymayayım.
    hocam alışmak mümkün değil. idare ettik çocuktur olur yapar dedikte bunun idarelik tarafı kalmadı. en iyi ve mantıklı çözüm taşınmak
  • 14-12-2021, 00:33:14
    #24
    Üyeliği durduruldu
    bu yüzden dublekste oturuyorum
  • 14-12-2021, 00:59:37
    #25
    Taşının hocam. Gündüz çıkan yürüme sesine, hele ki çocuksa kimse bir şey demez. Çok geçmiş olsun kötü bir durum.
  • 14-12-2021, 01:21:07
    #26
    Zalmoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taşının hocam. Gündüz çıkan yürüme sesine, hele ki çocuksa kimse bir şey demez. Çok geçmiş olsun kötü bir durum.
    teşekkürler hocam sağolasın.
  • 14-12-2021, 03:22:42
    #27
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, bir twitter mizahı diyelim
    en sevdiğim 2. forum üyesi