hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sesi kesmeniz mümkün değil, en iyisi taşınmak ne yazık ki. Ya da sese alışacaksınız. Benimde en uyuz olduğum şey. Benim evimden kime ses duyamaz. Bende kimseden duymayayım.
hocam alışmak mümkün değil. idare ettik çocuktur olur yapar dedikte bunun idarelik tarafı kalmadı. en iyi ve mantıklı çözüm taşınmak