Zalmoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taşının hocam. Gündüz çıkan yürüme sesine, hele ki çocuksa kimse bir şey demez. Çok geçmiş olsun kötü bir durum.
teşekkürler hocam sağolasın.