Üst Komşu Çocuk Sesi Sorunsalı
101
●2.117
- 13-12-2021, 23:02:18Benim en büyük korkum buydu o yüzden apartmanda en üst kattayım alt katımız boş ama karşı dairemde bir aile var sürekli çocuk sesleri, evde olmayınca benim zilime basıyorlar 1 olur tamam dedim 2 olur tamam dedim be kardeşim gecenin 5 inde de zile basmazsın ya en son yine zile bastı gecenin bir yarısı açtım kocası çıktı kapıda bekliyorum asansörle geliyor yukarı doğru bekliyorum vurucam direkt çünkü, açıldı asansör kardeş kusura bakma diye bir cevap beklerken bizimkiler uyuyor size basıyorum diyor ben senin kapıcın mıyım kardeşim dedim boş boş konuşuyor kapının yanında da emanet duruyor bana dediği cevap bana ekelik yapma en son dayanamadım birdaha bu zile basarsanız kötü olur diye o gün bugündür zilime basamazlar yani kısaca bizim milletimiz iyiliği haketmezler. 😂
- 13-12-2021, 23:05:43sizinki level atlamış hali hakkaten acayip yüzsüzmüş hatta bizdekinden de yüzsüzleri varmışLETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah korusun insanın başını böyle tipler belaya sokuyor hocam ya. Bende sabrımın son demlerindeyim malesef :/ - 13-12-2021, 23:27:09.LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha kötüsü de var hocam. HİDROFOR SESİ
sizin zil sorununun bir benzerini ben yaşadım. apartamanın zillerinin SOL ALT KÖŞESİNDE (ilk zil) benim zildi. Sucu çalar, kargocu çalar, daireyi bilmeyen çalar, çocuk çalar, önüne kim selse basardı. çocuk doğunda zili söktüm
şimdi kim çalarsa umurumda değil. gelecek arkadaşlar zaten arayıp geliyor.
- 13-12-2021, 23:43:29hocam alışmak mümkün değil. idare ettik çocuktur olur yapar dedikte bunun idarelik tarafı kalmadı. en iyi ve mantıklı çözüm taşınmakhakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2021, 01:21:07teşekkürler hocam sağolasın.Zalmoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2021, 03:22:42en sevdiğim 2. forum üyesibbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi kim çalarsa umurumda değil. gelecek arkadaşlar zaten arayıp geliyor.