Benim en büyük korkum buydu o yüzden apartmanda en üst kattayım alt katımız boş ama karşı dairemde bir aile var sürekli çocuk sesleri, evde olmayınca benim zilime basıyorlar 1 olur tamam dedim 2 olur tamam dedim be kardeşim gecenin 5 inde de zile basmazsın ya en son yine zile bastı gecenin bir yarısı açtım kocası çıktı kapıda bekliyorum asansörle geliyor yukarı doğru bekliyorum vurucam direkt çünkü, açıldı asansör kardeş kusura bakma diye bir cevap beklerken bizimkiler uyuyor size basıyorum diyor ben senin kapıcın mıyım kardeşim dedim boş boş konuşuyor kapının yanında da emanet duruyor bana dediği cevap “bana ekelik yapma” en son dayanamadım birdaha bu zile basarsanız kötü olur diye o gün bugündür zilime basamazlar yani kısaca bizim milletimiz iyiliği haketmezler. 😂