• 13-12-2021, 22:42:57
    #10
    Aynı şeyleri ben de yaşadım. Sorduğunuz 3 seçeneği de denedim. İlk seçenek kavga. Ettim. Ama ettiğimizle kaldık. Bu sefer daha fazla yaptılar. 2. seçenek polis. Çağırdım. ama çağırdığımızla kaldık. (Çok çok anlayışlı bir polis gelirse en fazla ceza yazıp gidiyorlar). 3. Seçenek taşınmak. Taşındım. İnanın tek çözüm bu. Bunun dışındaki her şey hayattan soğutuyor insanı. İçinde bulunduğunuz durumu çok iyi anlıyorum hatta o günleri tekrar yaşadım yazdıklarınızı okuyunca.
  • 13-12-2021, 22:43:12
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kulak içi kulaklık takıp müzik dinliyorum sesleri gelmiyor tavsiye ederim
    hocam yalnız ben değilim eşim var kızlarım var. Keşke yalnız bekar bir adam olsam ah ah.
  • 13-12-2021, 22:46:04
    #12
    tamer5559 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumunuz varsa taşının Hocam hatta müstakil ev yaptırın kimseyle uğraşılmaz
    ev yaptıramayız hocam ama bir daha ara kata tövbe.

    GencTurkWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taşınmak tek çözüm başka hiçbir çözümü yok eski yerden bu yüzden taşındım çok daha uygun kiradan oturmama rağmen.
    teşekkür ederim hocam haklısınız galiba

    Beowulf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyleri ben de yaşadım. Sorduğunuz 3 seçeneği de denedim. İlk seçenek kavga. Ettim. Ama ettiğimizle kaldık. Bu sefer daha fazla yaptılar. 2. seçenek polis. Çağırdım. ama çağırdığımızla kaldık. (Çok çok anlayışlı bir polis gelirse en fazla ceza yazıp gidiyorlar). 3. Seçenek taşınmak. Taşındım. İnanın tek çözüm bu. Bunun dışındaki her şey hayattan soğutuyor insanı. İçinde bulunduğunuz durumu çok iyi anlıyorum hatta o günleri tekrar yaşadım yazdıklarınızı okuyunca.
    hiç sormayın inanın çekilir çile değil. Darısı benim başıma bende taşınma seçeneği üzerinde duracağım teşekkürler hocam cevap için
  • 13-12-2021, 22:46:18
    #13
    Aynı sorunu yaşıyorum şuan 2 hafta önce polisi çağırdım yukarı çıkıp uyarı yaptılar ama nafile
  • 13-12-2021, 22:48:20
    #14
    GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorunu yaşıyorum şuan 2 hafta önce polisi çağırdım yukarı çıkıp uyarı yaptılar ama nafile
    çok araştırdım hiçbir fayda sağlamıyor.
    polis ve savcılık ancak laftan anlayan insan evlatları için çözüm oluyor.
    bizden önceki yaşlı kadında savcılığa vermiş sonuç yok.
    Virüs gibi bu illet
  • 13-12-2021, 22:48:57
    #15
    tek çözüm en üst kata taşınmak tecrübeyle sabit
  • 13-12-2021, 22:51:37
    #16
    webvoserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek çözüm en üst kata taşınmak tecrübeyle sabit
    10 yıldır üst katta oturuyordum en son 7. kat.
    Geçen yıl bir akrabaya yakın olalım diye taşınalım dedik etmez olaydık. ara kat aman aman birdaha tövbe . En iyi çözüm müstakil yada en son kat
  • 13-12-2021, 22:53:32
    #17
    Genelde polis gelmiyor ya da çok geç veya çok aradıktan sonra geliyor uyarıyor gidiyor. Bunun dışında nacizane size tavsiyem sinir hastasıysanız tedavi olun, madem bir kız çocuğunuz var cidden tedavi olun. Onun dışında apartman yöneticiniz vasıtası ile eğer komşunuz ev sahibi değilse ve apartmanda sizin gibi rahatsızlık duyanlar varsa ya da sizikna edebilirseniz toplantı talep ederek apartmandan çıkarılmaları için oylama yaptırın, ama önce bi apartman yöneticinizie uyarmasını rica edin. Sonuç alamazsanız diğer dediğim için başvurun. Ama siz de kiracıysanız işiniz zor bu konudada. Komşunuzun eşi (erkek) ile müsait biz zamanı kollayarak durumun ehemmiyetini izah edin, hatta kızınız ders çalışmakta zorlanıyor ise rica edin. Anlamıyorlarsa evinizden süpürge, sopa vb ile gece vakti onları siz zıplatın, mobbing uygulayın.
  • 13-12-2021, 22:59:57
    #18
    MeSeGeMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde polis gelmiyor ya da çok geç veya çok aradıktan sonra geliyor uyarıyor gidiyor. Bunun dışında nacizane size tavsiyem sinir hastasıysanız tedavi olun, madem bir kız çocuğunuz var cidden tedavi olun. Onun dışında apartman yöneticiniz vasıtası ile eğer komşunuz ev sahibi değilse ve apartmanda sizin gibi rahatsızlık duyanlar varsa ya da sizikna edebilirseniz toplantı talep ederek apartmandan çıkarılmaları için oylama yaptırın, ama önce bi apartman yöneticinizie uyarmasını rica edin. Sonuç alamazsanız diğer dediğim için başvurun. Ama siz de kiracıysanız işiniz zor bu konudada. Komşunuzun eşi (erkek) ile müsait biz zamanı kollayarak durumun ehemmiyetini izah edin, hatta kızınız ders çalışmakta zorlanıyor ise rica edin. Anlamıyorlarsa evinizden süpürge, sopa vb ile gece vakti onları siz zıplatın, mobbing uygulayın.
    Cevap ve öneriler için çok sağolun hocam.
    Komşu ev sahibi aparmanda yöneticiyi görmek mümkün değil kendine hayrı yok malesef. Ve işin ilginç tarafı apartmanda kimse rahatsız değil. Ancak arkalarında bizde bıktık diyorlar bir Allah ın kuluda yüzlerine birşey diyemiyorlar benim haricimde. Kendisi ile konuştum klasik tamam haklısınız diyip geçiyor . Zaten sorunda burada başlıyor. Yaw he tamam tarzı diyip geçiyor.
    Süpürge çalıştırırım evi pavyona çeviririm bir ses sistemine bakar ama alt katımda yatalak sayılan hasta bir adam var ona kıyamıyorum