tamer5559 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durumunuz varsa taşının Hocam hatta müstakil ev yaptırın kimseyle uğraşılmaz
ev yaptıramayız hocam ama bir daha ara kata tövbe.

GencTurkWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
taşınmak tek çözüm başka hiçbir çözümü yok eski yerden bu yüzden taşındım çok daha uygun kiradan oturmama rağmen.
teşekkür ederim hocam haklısınız galiba

Beowulf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı şeyleri ben de yaşadım. Sorduğunuz 3 seçeneği de denedim. İlk seçenek kavga. Ettim. Ama ettiğimizle kaldık. Bu sefer daha fazla yaptılar. 2. seçenek polis. Çağırdım. ama çağırdığımızla kaldık. (Çok çok anlayışlı bir polis gelirse en fazla ceza yazıp gidiyorlar). 3. Seçenek taşınmak. Taşındım. İnanın tek çözüm bu. Bunun dışındaki her şey hayattan soğutuyor insanı. İçinde bulunduğunuz durumu çok iyi anlıyorum hatta o günleri tekrar yaşadım yazdıklarınızı okuyunca.
hiç sormayın inanın çekilir çile değil. Darısı benim başıma bende taşınma seçeneği üzerinde duracağım teşekkürler hocam cevap için