Aynı şeyleri ben de yaşadım. Sorduğunuz 3 seçeneği de denedim. İlk seçenek kavga. Ettim. Ama ettiğimizle kaldık. Bu sefer daha fazla yaptılar. 2. seçenek polis. Çağırdım. ama çağırdığımızla kaldık. (Çok çok anlayışlı bir polis gelirse en fazla ceza yazıp gidiyorlar). 3. Seçenek taşınmak. Taşındım. İnanın tek çözüm bu. Bunun dışındaki her şey hayattan soğutuyor insanı. İçinde bulunduğunuz durumu çok iyi anlıyorum hatta o günleri tekrar yaşadım yazdıklarınızı okuyunca.