Genelde polis gelmiyor ya da çok geç veya çok aradıktan sonra geliyor uyarıyor gidiyor. Bunun dışında nacizane size tavsiyem sinir hastasıysanız tedavi olun, madem bir kız çocuğunuz var cidden tedavi olun. Onun dışında apartman yöneticiniz vasıtası ile eğer komşunuz ev sahibi değilse ve apartmanda sizin gibi rahatsızlık duyanlar varsa ya da sizikna edebilirseniz toplantı talep ederek apartmandan çıkarılmaları için oylama yaptırın, ama önce bi apartman yöneticinizie uyarmasını rica edin. Sonuç alamazsanız diğer dediğim için başvurun. Ama siz de kiracıysanız işiniz zor bu konudada. Komşunuzun eşi (erkek) ile müsait biz zamanı kollayarak durumun ehemmiyetini izah edin, hatta kızınız ders çalışmakta zorlanıyor ise rica edin. Anlamıyorlarsa evinizden süpürge, sopa vb ile gece vakti onları siz zıplatın, mobbing uygulayın.