Üst Komşu Çocuk Sesi Sorunsalı
101
●2.117
- 13-12-2021, 22:42:57Aynı şeyleri ben de yaşadım. Sorduğunuz 3 seçeneği de denedim. İlk seçenek kavga. Ettim. Ama ettiğimizle kaldık. Bu sefer daha fazla yaptılar. 2. seçenek polis. Çağırdım. ama çağırdığımızla kaldık. (Çok çok anlayışlı bir polis gelirse en fazla ceza yazıp gidiyorlar). 3. Seçenek taşınmak. Taşındım. İnanın tek çözüm bu. Bunun dışındaki her şey hayattan soğutuyor insanı. İçinde bulunduğunuz durumu çok iyi anlıyorum hatta o günleri tekrar yaşadım yazdıklarınızı okuyunca.
- 13-12-2021, 22:43:12hocam yalnız ben değilim eşim var kızlarım var. Keşke yalnız bekar bir adam olsam ah ah.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2021, 22:46:04ev yaptıramayız hocam ama bir daha ara kata tövbe.tamer5559 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim hocam haklısınız galibaGencTurkWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç sormayın inanın çekilir çile değil. Darısı benim başıma bende taşınma seçeneği üzerinde duracağım teşekkürler hocam cevap içinBeowulf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-12-2021, 22:48:20çok araştırdım hiçbir fayda sağlamıyor.GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
polis ve savcılık ancak laftan anlayan insan evlatları için çözüm oluyor.
bizden önceki yaşlı kadında savcılığa vermiş sonuç yok.
Virüs gibi bu illet - 13-12-2021, 22:51:3710 yıldır üst katta oturuyordum en son 7. kat.webvoserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen yıl bir akrabaya yakın olalım diye taşınalım dedik etmez olaydık. ara kat aman aman birdaha tövbe . En iyi çözüm müstakil yada en son kat - 13-12-2021, 22:53:32Genelde polis gelmiyor ya da çok geç veya çok aradıktan sonra geliyor uyarıyor gidiyor. Bunun dışında nacizane size tavsiyem sinir hastasıysanız tedavi olun, madem bir kız çocuğunuz var cidden tedavi olun. Onun dışında apartman yöneticiniz vasıtası ile eğer komşunuz ev sahibi değilse ve apartmanda sizin gibi rahatsızlık duyanlar varsa ya da sizikna edebilirseniz toplantı talep ederek apartmandan çıkarılmaları için oylama yaptırın, ama önce bi apartman yöneticinizie uyarmasını rica edin. Sonuç alamazsanız diğer dediğim için başvurun. Ama siz de kiracıysanız işiniz zor bu konudada. Komşunuzun eşi (erkek) ile müsait biz zamanı kollayarak durumun ehemmiyetini izah edin, hatta kızınız ders çalışmakta zorlanıyor ise rica edin. Anlamıyorlarsa evinizden süpürge, sopa vb ile gece vakti onları siz zıplatın, mobbing uygulayın.
- 13-12-2021, 22:59:57Cevap ve öneriler için çok sağolun hocam.MeSeGeMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komşu ev sahibi aparmanda yöneticiyi görmek mümkün değil kendine hayrı yok malesef. Ve işin ilginç tarafı apartmanda kimse rahatsız değil. Ancak arkalarında bizde bıktık diyorlar bir Allah ın kuluda yüzlerine birşey diyemiyorlar benim haricimde. Kendisi ile konuştum klasik tamam haklısınız diyip geçiyor . Zaten sorunda burada başlıyor. Yaw he tamam tarzı diyip geçiyor.
Süpürge çalıştırırım evi pavyona çeviririm bir ses sistemine bakar ama alt katımda yatalak sayılan hasta bir adam var ona kıyamıyorum