• 12-12-2021, 17:43:21
    #1
    Arkadaşlar yakın zamanda bedelli askerlik için başvuru yapan varmı askerlik şubeye gitmeden bedelli askerlik başvurusu yapılıyormuş yapan biri yardımcı olabilir mi?
  • 12-12-2021, 17:45:59
    #2
    Once tecili iptal ediyorsun, sonra yoklama basvurusu yapiyorsun ordan bedelli sececeksin. Aile hekimine gitmen gerekiyor bitek kalan hersey e-devletten halloluyor
  • 13-12-2021, 01:07:22
    #3
    Platin üye
    https://www.youtube.com/watch?v=BfF225F-a3g

    Burada anlatılıyor hocam.
  • 13-12-2021, 11:09:09
    #4
    2022 temmuza kadar tecilim var e-devletten asal yoklama başvurusu yaptım şimdi muayene olmaya gidiyorum doğru yaptım inşallah
  • 14-12-2021, 02:20:33
    #5
    arkadaşlar benim bu yıl sonu tecilim bitiyor ve bende bedelli askerlik için başvuruda bulundum bugün aile hekimine gidip muayene oldum sizce benim bedelli askerlik başvurum yetişir mi acaba yıl sonuna kadar bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
  • 14-12-2021, 02:21:28
    #6
    pasabeyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar benim bu yıl sonu tecilim bitiyor ve bende bedelli askerlik için başvuruda bulundum bugün aile hekimine gidip muayene oldum sizce benim bedelli askerlik başvurum yetişir mi acaba yıl sonuna kadar bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
    yetişir 1-2 günde hallediliyor zaten
  • 14-12-2021, 02:23:07
    #7
    İbrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yetişir 1-2 günde hallediliyor zaten
    hocam inşallah yetişir internette biraz araştırdım muayene olduktan sonra e devlete düşmesi baya zaman oluyormuş bide geçen cuma askeriyeye gittim bu ayın 15 ine kadar yetiştirmen lazım dediler napıcam bilemedim kara kara düşünüyorum
  • 14-12-2021, 11:31:04
    #8
    pasabeyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam inşallah yetişir internette biraz araştırdım muayene olduktan sonra e devlete düşmesi baya zaman oluyormuş bide geçen cuma askeriyeye gittim bu ayın 15 ine kadar yetiştirmen lazım dediler napıcam bilemedim kara kara düşünüyorum
    ya hocam kara kara düşünmene gerek yok 2 güne onaylanıyormuş sağlık raporu 15ine kadar yetiştirmen lazım nedemek ayın sonuna kadar süren var.