arkadaşlar benim bu yıl sonu tecilim bitiyor ve bende bedelli askerlik için başvuruda bulundum bugün aile hekimine gidip muayene oldum sizce benim bedelli askerlik başvurum yetişir mi acaba yıl sonuna kadar bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim