pasabeyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam inşallah yetişir internette biraz araştırdım muayene olduktan sonra e devlete düşmesi baya zaman oluyormuş bide geçen cuma askeriyeye gittim bu ayın 15 ine kadar yetiştirmen lazım dediler napıcam bilemedim kara kara düşünüyorum
ya hocam kara kara düşünmene gerek yok 2 güne onaylanıyormuş sağlık raporu 15ine kadar yetiştirmen lazım nedemek ayın sonuna kadar süren var.