• 11-12-2021, 19:47:27
    #19
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Hobi amaçlı 100e yakın tavuk kaz ördek besliyorum. Aşırı seviyorum. Bazen ferikleri kazları ördekleri horozları tutup seviyorum. başlarını okşuyorum. Duygusal bir bag oluştu

    Yem bitmek üzere... Kara kara yemi düşünüyorum. Çuvalı 250 TL. Bir çuval 3 gün ancak gidiyor. En az 1 ton almam lazım oda ortalama 5000 tl ediyor.

    Sitres atmak için birebir. Gece çoğu zaman paçaları sıvayıp çadıra gidiyorum. Acayip zevkli sabah kapısını açıp akşama kadar can sıkılınca ilgilenmek. Lakin yem fiyatları acayip fırladı...
  • 11-12-2021, 20:33:15
    #20
    yumurtanın her şeyi iyi spor yaptığımda sağlıklı besleneceğimde 4-5 tane atıp kaynatırım direkt gömerim
    keyif için yiyeceksem yağlı tavada sucuklu kaşar peynirli, beyaz peynirli 4-5 yumurtalı yapar keyifle yerim gerçekten mükemmel bir şey tostla bile gidiyor

    ama sarısını fazla yememek lazım ben günlük 2-3 sarıyı geçmiyordum diğerlerini atıyordum
  • 11-12-2021, 22:48:54
    #21
    Haşlama çok severim
  • 12-12-2021, 00:08:09
    #22
    Üyeliği durduruldu
    aksine yumurtanın kokusu bence çok güzel niye nefret ediyorsunuzki