Hobi amaçlı 100e yakın tavuk kaz ördek besliyorum. Aşırı seviyorum. Bazen ferikleri kazları ördekleri horozları tutup seviyorum. başlarını okşuyorum. Duygusal bir bag oluştu
Yem bitmek üzere... Kara kara yemi düşünüyorum. Çuvalı 250 TL. Bir çuval 3 gün ancak gidiyor. En az 1 ton almam lazım oda ortalama 5000 tl ediyor.
Sitres atmak için birebir. Gece çoğu zaman paçaları sıvayıp çadıra gidiyorum. Acayip zevkli sabah kapısını açıp akşama kadar can sıkılınca ilgilenmek. Lakin yem fiyatları acayip fırladı...