• 09-12-2021, 18:22:31
    #1
    İyi akşamlar herkese annemin test sonucu pozitif çıktı ve haliyle karantinaya girdik. Salı günü annemin boğazı ağırmaya başladı v halsizlik vardı bugün test yaptırdı ve pozitif çıktı ama belirtiler aynı boğaz ağrısı sadece var başka hiç birşey yok. Bende de hafiften boğaz ağrısı var. Bunun haricinde tat ve koku alma da hiç bir sorun yok. Eklem ağrısı falanda yok. Böyle hafif mi atlatılıyor yoksa test sonucu yanlış olabilir mi? Ayrıca ben tek doz aşı yaptırdım annem hiç yaptırmadı
  • 09-12-2021, 18:27:01
    #2
    Geçmiş olsun ilk başlarda öyle başlıyor. Sonra sonra diğer belirtiler geliyor.
  • 09-12-2021, 18:30:19
    #3
    webkaplani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun ilk başlarda öyle başlıyor. Sonra sonra diğer belirtiler geliyor.
    sağolun hocam ama aradan 3 gün geçti sadece bu belirtiler var ve ilk günkine göre azalmada var boğaz ağrısında ama halen çözemedik
  • 09-12-2021, 18:40:46
    #5
    BoogeymaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağolun hocam deneyecem bunuda
  • 09-12-2021, 18:42:53
    #6
    Geçmiş olsun. Bazılarında hiç belirti bile vermiyor. Tesadüfen öğrenen tanıdıklarım var. Tesadüfen derken zorunlu test gerektiren yerler sayesinde farkettiler.
  • 09-12-2021, 18:43:00
    #7
    4 ve 5. Günler pik noktası, bende şu an karantinadayım 7. Günüm, ağrılarım bugün tamamen bitti. Öksürük ve koku kaybı kaldı sadece. 3. Gün ağrılarınız şiddetlenmeye başlar, 2 gün sıkıp sonra bırakıyor.
  • 09-12-2021, 18:43:01
    #8
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi akşamlar herkese annemin test sonucu pozitif çıktı ve haliyle karantinaya girdik. Salı günü annemin boğazı ağırmaya başladı v halsizlik vardı bugün test yaptırdı ve pozitif çıktı ama belirtiler aynı boğaz ağrısı sadece var başka hiç birşey yok. Bende de hafiften boğaz ağrısı var. Bunun haricinde tat ve koku alma da hiç bir sorun yok. Eklem ağrısı falanda yok. Böyle hafif mi atlatılıyor yoksa test sonucu yanlış olabilir mi? Ayrıca ben tek doz aşı yaptırdım annem hiç yaptırmadı
    Bir sağlık çalışanı olarak ve çok hasta görmüş biri olarak cevap verebilirim,
    * Eğer çok yakın bir yakının pozitif ise; tat - koku - boğaz agrısı - göğüs agrısı - grip - öksürük bunlardan bir veya birden fazlası var ise direk gidin test yaptırın.
    * test sonucu hiçbir zaman %100 değildir. Sana bir örnek nişanlımın dedesi rahatsızlandı geçenlerde gece 11 de alınan sonuc negatif, ben sonuca inanmıyarak sabah 9 da sevk edilen hastane de aldırdıgım sonuç pozitif.
    * öksürük varsa ve eklem ağrısı varsa sürüntü yaptırdınız negatif çıkabilir. bu belirtiler var ise mutkala tomografi isteyin. tomografide buzlu cam en ufak görünsün direk covid'dir.
    Senin yazdıklarına göre doktorun görmesi en saglıklısı . tahminim sende pozitifsin ama cok hafif geçiriyorsun.
  • 09-12-2021, 18:45:22
    #9
    onurtayli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 ve 5. Günler pik noktası, bende şu an karantinadayım 7. Günüm, ağrılarım bugün tamamen bitti. Öksürük ve koku kaybı kaldı sadece. 3. Gün ağrılarınız şiddetlenmeye başlar, 2 gün sıkıp sonra bırakıyor.
    hocam bugün zaten ağrıların 3. günü. halen aynı hafif boğaz ağrısı var başka birşey yok. tat alma kolu alma falan var yani onlarda hiç sorun yok. size verilen ilaçları kullandınız mı?