İyi akşamlar herkese annemin test sonucu pozitif çıktı ve haliyle karantinaya girdik. Salı günü annemin boğazı ağırmaya başladı v halsizlik vardı bugün test yaptırdı ve pozitif çıktı ama belirtiler aynı boğaz ağrısı sadece var başka hiç birşey yok. Bende de hafiften boğaz ağrısı var. Bunun haricinde tat ve koku alma da hiç bir sorun yok. Eklem ağrısı falanda yok. Böyle hafif mi atlatılıyor yoksa test sonucu yanlış olabilir mi? Ayrıca ben tek doz aşı yaptırdım annem hiç yaptırmadı