onurtayli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 ve 5. Günler pik noktası, bende şu an karantinadayım 7. Günüm, ağrılarım bugün tamamen bitti. Öksürük ve koku kaybı kaldı sadece. 3. Gün ağrılarınız şiddetlenmeye başlar, 2 gün sıkıp sonra bırakıyor.
hocam bugün zaten ağrıların 3. günü. halen aynı hafif boğaz ağrısı var başka birşey yok. tat alma kolu alma falan var yani onlarda hiç sorun yok. size verilen ilaçları kullandınız mı?