• 04-12-2021, 18:00:02
    #1
    Bilindiği gibi Ocak 2022 itibari ile adsense ve web gelirleri banka tarafından %15 vergilendirilerek mükellefiyet şartı kaldırılacak. Fakat bu konu hakkındaki detaylar nezaman açıklanır? Az bir süre kaldı herhangi bir gelişme yok..
  • 04-12-2021, 18:00:28
    #2
    takipteyim.
  • 04-12-2021, 18:06:41
    #3
    Takip
  • 04-12-2021, 18:11:29
    #4
    Yeni yıla girince vergi dairesi ile görüşmekte fayda var sanırım.
  • 04-12-2021, 18:12:26
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni yıla girince vergi dairesi ile görüşmekte fayda var sanırım.
    Vergi dairesi yine ben bilmem eşim bilir diyecek hep aynı yetersiz personelleri. Birçok insan bunlar yüzünden ceza yedi. Vergi ödemek istediğinde gerek yok vs diye geçiştirmişler.
  • 04-12-2021, 18:14:10
    #6
    jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi dairesi yine ben bilmem eşim bilir diyecek hep aynı yetersiz personelleri. Birçok insan bunlar yüzünden ceza yedi. Vergi ödemek istediğinde gerek yok vs diye geçiştirmişler.
    Bu sadece vergi dairesinin değil tüm birimlerin yetersizliği maalesef. Kanunla ilgili bir şey ararken bile tam net bir şey yok. Bankayla görüşelim en iyisi
    • faskerhat
    faskerhat bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-12-2021, 18:26:42
    #7
    konuyu biraz okumuştum anladığım kadarıyla bankalara verilen yetki ile bankalar bilişim ödemeleri ile ilgili ek bir hesap açma özelliği ekleyecek
    siz hesabınızın bulunduğu banka uygulamasından bilişim ödeme hesabını aktif ederek ayrı bir hesap açmış olacaksınız
    o hesaba ödeme alımı yapıldıktan sonra banka otomatik olarak vergi ücretini kesip devlete ödeyecek size kalan tutarı da normal kullanacaksınız.
  • 04-12-2021, 18:27:43
    #8
    saydek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu biraz okumuştum anladığım kadarıyla bankalara verilen yetki ile bankalar bilişim ödemeleri ile ilgili ek bir hesap açma özelliği ekleyecek
    siz hesabınızın bulunduğu banka uygulamasından bilişim ödeme hesabını aktif ederek ayrı bir hesap açmış olacaksınız
    o hesaba ödeme alımı yapıldıktan sonra banka otomatik olarak vergi ücretini kesip devlete ödeyecek size kalan tutarı da normal kullanacaksınız.
    GİB'den yetki belgesi alınacakmı acaba o hesabı açmak için?
  • 04-12-2021, 18:28:24
    #9
    Şirketi de kapattım inş süreci uzatmazlar