Vergi dairesi yine ben bilmem eşim bilir diyecek hep aynı yetersiz personelleri. Birçok insan bunlar yüzünden ceza yedi. Vergi ödemek istediğinde gerek yok vs diye geçiştirmişler.
Bu sadece vergi dairesinin değil tüm birimlerin yetersizliği maalesef. Kanunla ilgili bir şey ararken bile tam net bir şey yok. Bankayla görüşelim en iyisi