konuyu biraz okumuştum anladığım kadarıyla bankalara verilen yetki ile bankalar bilişim ödemeleri ile ilgili ek bir hesap açma özelliği ekleyecek
siz hesabınızın bulunduğu banka uygulamasından bilişim ödeme hesabını aktif ederek ayrı bir hesap açmış olacaksınız
o hesaba ödeme alımı yapıldıktan sonra banka otomatik olarak vergi ücretini kesip devlete ödeyecek size kalan tutarı da normal kullanacaksınız.
GİB'den yetki belgesi alınacakmı acaba o hesabı açmak için?