• 03-12-2021, 21:45:35
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    işte ilginç kısım bu ram oldu mu olay bitiyor

    sen 4000 6000 tl kazanıyorsan benim elimde 4tb ramli serverlar var şaka değil 4tb 6tb ramli sunucular 900 işlemcili falan madem öyle bi gücün var gel ben sana makinaları kiralim katlayarak ilerle kimseyede satmana gerek yok kazan kazandıkça insanlara yardım et yeter
  • 03-12-2021, 21:46:31
    #38
    Aylık minimum 2000 TL kazandırıyorsa o para ile bilgisayar alarak kazancınızı katlamak varken ne diye pastayı bölüyorsunuz ki? tamamen saçmalık.
  • 03-12-2021, 21:48:25
    #39
    ucuzsiparis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte ilginç kısım bu ram oldu mu olay bitiyor

    sen 4000 6000 tl kazanıyorsan benim elimde 4tb ramli serverlar var şaka değil 4tb 6tb ramli sunucular 900 işlemcili falan madem öyle bi gücün var gel ben sana makinaları kiralim katlayarak ilerle kimseyede satmana gerek yok kazan kazandıkça insanlara yardım et yeter
    Hocam sunucu ile çözülmüyor sadece. Ram miktarı belli bir özellik. Bizim için önemli olan bilgisayar.

    Ayrıca dediğim gibi istanbulda iseniz satın alım sonrası direkt yanınızda bilgisayarımdan anlatabilirim her şeyi. Beğenmeme durumu olacağını sanmıyorum zaten yapacağımız fazla bi şey yok
  • 03-12-2021, 21:49:49
    #40
    mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lütfen beni anlayın.

    Şuan hali hazırda sekteye uğratılmamış bir kazancım var. Ben burada sektör hakkında en ufak bilgi verirsem yarın bu yöntem ortaya çıkar tüm r10 a yayılır. Zaten yüzyüze görüştüğümüzde veya discord üzerinden görüştüğümüzde yöntemin çok iyi olduğunu anlayacaksınız.
    Yöntem hakkında bilgim olmadan ödeme yapmam hocam. Kanıtlanmış hiçbir şey yok ortada. Sizde anlayın. Genel olarak benden farklı düşünecek arkadaşlar olduğunu sanmıyorum. Verin 3-4 kişiye referansınız olsun. Yazsınlar buraya işe yarıyo haklıymış diye oturalım ödemeyi konuşalım sonra.
  • 03-12-2021, 21:49:58
    #41
    Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık minimum 2000 TL kazandırıyorsa o para ile bilgisayar alarak kazancınızı katlamak varken ne diye pastayı bölüyorsunuz ki? tamamen saçmalık.
    Bir alttaki yorumuma bakarsan anlarsın canım hocam benim. Bu yöntem illaki bir gün fixlenicek. Ben burada o yöntemle 2 yılda 60 bin tl kazandım diyelim. Neden yöntemi pazarlayıp daha fazla kazanmayayım. Ayrıca daha fazla kişi neden kazanmasın
  • 03-12-2021, 21:51:29
    #42
    trchalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yöntem hakkında bilgim olmadan ödeme yapmam hocam. Kanıtlanmış hiçbir şey yok ortada. Sizde anlayın. Genel olarak benden farklı düşünecek arkadaşlar olduğunu sanmıyorum. Verin 3-4 kişiye referansınız olsun. Yazsınlar buraya işe yarıyo haklıymış diye oturalım ödemeyi konuşalım sonra.
    Anladım hocam sizi de ama mecbur bu şekilde olacak. Bu yüzden ne kadar insanlarla yüzyüze konuşmayı sevmesem de sırf bana güzel yaklaşsınlar diye yüzyüze konuşabiliriz de diyorum
  • 03-12-2021, 22:19:23
    #43
    Sistemin guvenirligi nedir hocam , en önemlisi türklerin yonettigi bir sistem degilse benimlede iletisime gecmenizi rica ederim. Sabirsizlikla bekliyorum
  • 03-12-2021, 22:48:14
    #44
    BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemin guvenirligi nedir hocam , en önemlisi türklerin yonettigi bir sistem degilse benimlede iletisime gecmenizi rica ederim. Sabirsizlikla bekliyorum
    türkler yönetmiyor hocam. Çok büyük bir kitleli programdan bahsediyorum
  • 03-12-2021, 23:16:35
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Önce yöntem sonra ödeme kabul ediyorsanız, onlarca referansım ile ticaret yapmaya hazırım.
    KAZANÇ GARANTİ vaad ediyorsanız istediğiniz rakamı x.xxx tutarında verebilirim.